| Denumirea proiectului: |
Strategia de marketing turistic – Centrul Istoric Oradea |
| Beneficiar: |
Primaria Municipiului Oradea |
| Organizaţie contractantă: |
Primaria Municipiului Oradea |
| Organizaţie finanţatoare: |
CE – proiect RO 2004/016.772.05.02.02.10.01 |
| Ţara: |
Romania |
| Oraşul: |
Oradea |
| Tipul proiectului: |
Consultanta |
| Data contractului: |
noiembrie 2007 |
| Teme principale: |
Marketing turistic |
| Timp de lucru: |
3 luni |
| Descrierea proiectului: |
Formularea unei strategii de marketing pentru dezvoltarea turismului, folosind infrastructura urbană si patrimoniul cultural din centrul istoric ca avantaj competitiv şi îmbunătăţind calitatea serviciilor pentru a creşte satisfacţia clienţilor |
| Descrierea activităţilor IHS România: |
- Analiza pietei de turism cultural pentru municipiul Oradea
- Formularea unei viziuni de dezvoltare turistica pentru centrul istoric
- Formularea unui pachet de politici – programe – proiecte pentru dezvoltarea centrului istoric si stimularea activitatilor turistice
- Participarea la conferinta Hist.Urban "Summer Academy" Oradea
|
IHS Romania SRL | Nr.reg. J40/14697/1994 | CUI: RO6135554
str. Victor Eftimiu 5-7, sector 1, București, România | tel/fax: +4021-313-7475 | email: office@ihs-romania.ro