Read in english: Social-Urban Marketing Study: Cultural range ...
Prima pagină
← fișa anterioară index fișa următoare →
Denumirea proiectului: Studiu de marketing socio-urban: Traseu cultural Calea Victoriei / Traseu cultural Str. Episcopiei, Str. Pictor A. Verona, Gradina Icoanei
Beneficiar: Consiliul General al municipiului Bucureşti
Organizaţie contractantă: SC BBM Grup SRL SC PRODID SRL
Organizaţie finanţatoare: Consiliul General al municipiului Bucureşti
Ţara: Romania
Oraşul: Bucureşti
Tipul proiectului: Consultanţă
Data contractului: noiembrie 2005
Teme principale: Managementul patrimoniului cultural
Timp de lucru: 2 luni
Descrierea proiectului:

Realizarea unui regulament de urbanism pentru zonele identificate ca „Traseul cultural Calea Victoriei” şi „Traseu cultural Str. Episcopiei, Str. Pictor A. Verona, Grădina Icoanei”, având ca scop implementarea a unuia dintre obiectivele strategice de dezvoltare a municipiului Bucureşti şi anume accentuarea identităţii Capitalei în concordanţă cu aspiraţia sa de a deveni o metropolă europeană

Descrierea activităţilor IHS România:
  • Realizarea auditului zonei de studiu, incluzand cadrul de referinţă al dezvoltării urbane a municipiului Bucureşti, precum şi o analiză a produselor urbane ale zonei, raportate la cererea diferitelor grupuri ţintă
  • Propunerea unui concept pentru zona fiecărui traseu cultural, precum şi un pachet de politici de dezvoltare, pe categoriile de produse identificate în faza de analiză
← fișa anterioară index fișa următoare →
Despre noi
Experiență
Arhiva

IHS Romania SRL | Nr.reg. J40/14697/1994 | CUI: RO6135554
str. Victor Eftimiu 5-7, sector 1, București, România | tel/fax: +4021-313-7475 | email: office@ihs-romania.ro