Read in english: Oradea Fortress - Multicultural and ...
Prima pagină
← fișa anterioară index fișa următoare →
Denumirea proiectului: Cetatea Oradea - Centru Multicultural si Multiconfesional European etapa II: PLAN DE MARKETING
Beneficiar: Primaria Municipiului Oradea
Organizaţie contractantă: S.C. PROIECT BIHOR S.A
Organizaţie finanţatoare: UE/Programul Operational Regional 2007-2013 (axa 1 Sprijinirea polilor de dezvoltare urbana)
Ţara: Romania
Oraşul: Oradea
Tipul proiectului: Consultanta
Data contractului: iulie 2009
Teme principale: Plan de marketing
Timp de lucru: 3 luni
Descrierea proiectului:

Reabilitarea si refunctionalizarea corpurilor B, C, D si E din Cetatea Oradea, în vederea realizarii unui centru multicultural si multiconfesional european si promovarii cetatii ca destinatie turistica

Descrierea activităţilor IHS România:

Elaborarea planului de marketing al cetatii în conformitate cu Modelul E.3 din Cererea de finantare pentru Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 1

← fișa anterioară index fișa următoare →
Despre noi
Experiență
Arhiva

IHS Romania SRL | Nr.reg. J40/14697/1994 | CUI: RO6135554
str. Victor Eftimiu 5-7, sector 1, București, România | tel/fax: +4021-313-7475 | email: office@ihs-romania.ro