| Denumirea proiectului: |
Cetatea Oradea - Centru Multicultural si Multiconfesional European etapa II: PLAN DE MARKETING |
| Beneficiar: |
Primaria Municipiului Oradea |
| Organizaţie contractantă: |
S.C. PROIECT BIHOR S.A |
| Organizaţie finanţatoare: |
UE/Programul Operational Regional 2007-2013 (axa 1 Sprijinirea polilor de dezvoltare urbana) |
| Ţara: |
Romania |
| Oraşul: |
Oradea |
| Tipul proiectului: |
Consultanta |
| Data contractului: |
iulie 2009 |
| Teme principale: |
Plan de marketing |
| Timp de lucru: |
3 luni |
| Descrierea proiectului: |
Reabilitarea si refunctionalizarea corpurilor B, C, D si E din Cetatea Oradea, în vederea realizarii unui centru multicultural si multiconfesional european si promovarii cetatii ca destinatie turistica |
| Descrierea activităţilor IHS România: |
Elaborarea planului de marketing al cetatii în conformitate cu Modelul E.3 din Cererea de finantare pentru Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 1 |
IHS Romania SRL | Nr.reg. J40/14697/1994 | CUI: RO6135554
str. Victor Eftimiu 5-7, sector 1, București, România | tel/fax: +4021-313-7475 | email: office@ihs-romania.ro