| Denumirea proiectului: |
Studiu de marketing socio-urban pentru zona de studiu Bulevardul Ghencea |
| Beneficiar: |
Consiliul General al Municipiului Bucureşti |
| Organizaţie contractantă: |
Universitatea de Arhitectură şi Urbanism „Ion Mincu” |
| Organizaţie finanţatoare: |
Consiliul General al Municipiului Bucureşti |
| Ţara: |
Romania |
| Oraşul: |
Bucureşti |
| Tipul proiectului: |
Consultanţă |
| Data contractului: |
august 2002 |
| Teme principale: |
Revitalizare urbana |
| Timp de lucru: |
3 luni |
| Descrierea proiectului: |
Realizarea unui plan de management pentru revitalizarea zonei Bulevardului Ghencea |
| Descrierea activităţilor IHS România: |
- Analiza tendinţele pieţei imobiliare din Bucureşti pe tipuri de funcţiuni comerciale compatibile cu zona studiului, preţ, clienţi şi amplasament, în perioda 2001-2002
- Prezentarea unui scenariu de dezvoltare a zonei, pe baza informaţiilor care reflectă cererea, oferta, capacitatea de absorbţie a pieţei şi elementele macro-economice
|
IHS Romania SRL | Nr.reg. J40/14697/1994 | CUI: RO6135554
str. Victor Eftimiu 5-7, sector 1, București, România | tel/fax: +4021-313-7475 | email: office@ihs-romania.ro