| Denumirea proiectului: |
Studiu de marketing socio-urban pentru zona de studiu Centrul istoric Lipscani |
| Beneficiar: |
Consiliul General al Municipiului Bucureşti |
| Organizaţie contractantă: |
Universitatea de Arhitectură şi Urbanism „Ion Mincu” |
| Organizaţie finanţatoare: |
Consiliul General al Municipiului Bucureşti |
| Ţara: |
Romania |
| Oraşul: |
Bucureşti |
| Tipul proiectului: |
Consultanţă |
| Data contractului: |
iunie 2002 |
| Teme principale: |
Conservarea patrimoniului construit |
| Timp de lucru: |
5 luni |
| Descrierea proiectului: |
Elaborarea unui plan de management pentru revitalizarea zonei Lipscani, prin care aceasta este coordonata cu ciclul imobiliar/economic al municipiului |
| Descrierea activităţilor IHS România: |
- Proiectarea unei scheme generale de management al operaţiunilor ce ar trebui întreprinse în vederea revitalizării
- Formularea unei strategii de revitalizare, ce furnizează direcţiile de acţiune pe termen lung, mediu şi scurt
- Scanarea opţiunilor instituţionale pentru implementarea strategiei
- Structurarea unei strategii de promovare
- Organizarea planului de comunicare
|
IHS Romania SRL | Nr.reg. J40/14697/1994 | CUI: RO6135554
str. Victor Eftimiu 5-7, sector 1, București, România | tel/fax: +4021-313-7475 | email: office@ihs-romania.ro