22 mai 2008

Aprobarea Strategiei de marketing turistic – Centrul istoric Oradea

Considerând turismul o industrie dinamică, generatoare de beneficii economice şi sociale, Primăria Oradea îşi propune să crească rolul oraşului în industria de turism, prin punerea în valoare a centrului istoric. Strategia de marketing turistic, elaborata de IHS Romania in cadrul proiectului Hist.Urban: INTERREG IIIB CADSES - Phare/2004/016-772.05.02, ofera instrumentele pe baza cărora sectorul de turism va construi avantaje competitive prin dezvoltarea unei noi generaţii de experienţe turistice, ce vor atrage vizitatori în diversitatea culturală locală, protejând şi conservând integritatea mediului.

Odata cu strategia de marketing turistic, Consiliul Local al municipiului Oradea a aprobat si infiintarea Biroului de Coordonare Interdepartamentala a Programelor si Proiectelor din Centrul Istoric si a Comitetului Strategic pentru Turism format din reprezentanti ai administratiei publice locale, sectorului privat, institutiilor de cultura si cult, ai locatarilor din zona si ai ONG-urilor.

www.oradea.ro


2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009 | 2008 | 2007 | 2006 | 2005

IHS Romania SRL | Nr.reg. J40/14697/1994 | CUI: RO6135554
str. Victor Eftimiu 5-7, sector 1, București, România | tel/fax: +4021-313-7475 | email: office@ihs-romania.ro
Certificat IQNet/SRAC – Sistem de Management al Calităţii ISO 9001:2008
site creat de studiobit